joi, 12 martie 2009

Tolea vs. Grigore Lese.

Am ajuns acasa. Care e primul lucru pe care il fac? Deschid televizorul. Mandra ca am puterea (telecomanda), incep sa butonez... si butonez... si butonez. Printre Sexy Braileanca si Monica Columbeanu ajung la emisiunea lui Grigore Lese, de pe TVR Cultural. Cu toate ca sunt "fana" Grigore Lese, am zis sa nu pun capat slalomului meu printre programele TV. Ajung la Observatorul Antenei 1, unde se intampla ceva "senzational". O reporterita ii lua interviu lui Anatolie Ciumac pe holurile Antenei, si inteleg imediat ca dusmanul lui Dan Diaconescu urmeaza sa fie arestat. Cu toate ca imi zic in gand: " da-l incolo, mai bine ma uit la Grigore Lese", ceva ma impiedica sa folosesc telecomanda. Expresia chinuita pe care o avea Tolea parca imi ordona sa nu schimb programul, pentru ca nu il voi mai vedea mult timp. Peste 30 de secunde apar "mascatii" si il "salta" pe luptator, fara ca el sa opuna vreun pic de rezistenta. Atunci m-am gandit ca am vazut ce era de vazut, si ca in sfarsit ma pot intoarce la Grigore Lese. Dar nu pot... Totusi, omul asta a primit 4 ani de inchisoare, iar eu nu il voi mai vedea certandu-se cu Magda in urmatorii ani, iar asta ma facea sa fiu aproape trista. Daca il vom uita cu totii pe omul care a incercat sa il bage pe Diaconescu in tomberon? Daca asta e sfarsitul erei Tolea? Gandurile mele ma surprind. Astea sa fie parerile mele? Eu, dusmanca nr. 1 a produselor OTV sunt afectata de drama unuia dintre ele. In urmatorul moment ma intorc la prima mea iubire, Grigore Lese, si incerc sa il uit definitv pe Tolea, amantul care nu imi oferea nimic spiritual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu