vineri, 29 mai 2009

Sigur E BA!

Acum stiu sigur ca Elena Basescu nu are simtul penibilului.



De la "succesuri" pana la razgandirea ei privind legalizarea marijuanei, Elena Basescu nu a dorit sa dovedeasca faptul ca e macar isteata. Si spun ca nu a dorit, pentru ca refuz sa cred ca o posibila viitoare europarlamentara nu se poate concentra macar putin. Si mai refuz sa cred ca filmuletul ei despre "Lupta pentru Dunare" e cu adevarat acesta. Spre rusinea mea, si eu sunt o consumatoare de Tanar si Nelinistit, dar imi dau seama ca "schemele" din genericul longevivului serial sunt penibile. Momentele ei de tandrete cu Dunarea sunt mai mult decat penibile... doar nu vrea sa credem ca Dunarea e primul ei iubit pe care nu il va uita niciodata, si la amintirea caruia, atunci cand e deprimata revine. Deja nu are rost sa mai spun ca e "fata lui tata"... eu nu o mai vad legata de tata Basescu, omul ala care este presedintele ce face gafe la fiecare 5 minute, dar care, insa, nu e in halul asta de penibil... mai ales ca la un moment dat, a dat impresia ca stie ce face... fapt pentru care a si fost votat.

Vreau sa dorm... dar nu imi pot scoate din cap filmuletul artistic cu EBA. Oricum, multumim Elena, iar ne-ai facut sa radem!

Un comentariu: